Dostęp do jakich informacji daje rejestrator czasu pracy?

Rejestrator czasu pracy to niepozorne urządzenie, które może okazać się bardzo przydatne. Dzięki niemu przedsiębiorca może mieć większą kontrolę nad swoimi pracownikami. Dostęp do jakich informacji daje taki rejestrator?


Godziny pracy

Podstawową informacją są godziny, w jakich konkretny pracownik wykonywał swoje obowiązki. Pracodawca może na bieżąco kontrolować dane oraz obserwować podsumowania i podliczenia. Dzięki temu na pierwszy rzut oka będzie wiedział, ile godzin pracownik przepracował oraz czy wypracował nadgodziny. Będzie mógł też bardzo łatwo wyliczyć wynagrodzenie przysługujące konkretnej osobie. W ten sposób zmniejsza się też ryzyko popełnienia błędów w wyliczeniu.

Kontrola dostępu

Niektóre rejestratory ilości czasu pracy służą też do tego, by wyznaczać miejsca, do których dany pracownik ma dostęp. Można, więc mieć kontrolę nad tym, kto może otwierać dane drzwi i wchodzić w konkretne strefy firmy. Można wykorzystać to jako formę zabezpieczenia najważniejszym punktów firmy. Pracodawca może też poddać analizie ruch we firmie oraz stwierdzić, w których miejscach i w jakich godzinach jest największe natężenie ruchu. Porządna analiza może być pierwszym krokiem do wprowadzania oszczędności i ograniczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *